درباره معایب کولر گازی اینورتر چه می دانید؟!
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

در این مقاله کولر گازی اینورتر را از زاویه ای متفاوت نگاه می کنیم. اگر از مزاياي کولر گازي اينورتر شنيده باشيد احتمالاً با ديدن عنوان اين مقاله تعجب کرده ايد. تعجب نکنيد! در اينجا قصد داريم کمي هم از معايب اين نسل از کولرهاي گازي بگوييم تا بتوانيد متناسب با نيازتان کولر گازي معمولي يا اينورتر را انتخاب کنيد.

1.قيمت بالا:

هزينه زياد اين کولر گازي نسبت به سيستم‌هاي قديمي تر کولر گازي که اين افزايش هزينه بر اساس شرايط متغير است.

2.ديجيتالي بودن:

به دليل اينکه تمامي برنامه‌هاي صادر شده در اين سيستم کاملا ديجيتال است و توسط مادربرد مرکزي صادر مي شود در صورت بروز هرگونه مشکل براي اين برد به هيچ عنوان امکان راه اندازي اين سيستم نيست.

3.انحصاري خدمات و قطعات:

با توجه به اينکه برخي از اين تجهيزات سرمايشي و تهويه ازشرکت هايي تهيه مي شوند که خدمات پس از فروش مناسبي در ايران ندارند، امکان روبرور شدن با مشکل براي تأمين قطعات زياد است.

4.نياز به تجربه و دانش فني تخصصي براي تعمير:

مشکلي که ممکن است البته مشکل نه چندان بزرگي باشد اين است که براي تعمير اين کولر گازي نياز به تعميرکاران متخصص بوده که علاوه بر تجربه نياز به دانش فني بالايي دارند.

 

85161.jpg

خريد کولر گازي اينورتر از ونداد تجهيز

در کشور ما محصولات و انواع مختلفي از کولر گازي توسط شرکت هاي توليدي و توزيع کننده عرضه مي شود. فروشگاه اينترنتي ونداد تجهيز به عنوان مرجع تخصصي فروش انواع تجهيزات در حوزه تهويه مطبوع، گرمايشي-سرمايشي و موتورخانه، پمپ و سيستم هاي آبرساني، استخر سونا و جکوزي، تصفيه آب و هوا و ... با تنوع بسيار زياد از لحاظ برند و مدل ها در جايگاه يکي از فعالان در اين حوزه تلاش دارد با ارائه و توزيع نمونه هاي با کيفيت داخلي و خارجي، بخشي از نياز کشور را مرتفع نمايد. اين شرکت با داشتن تيمي باتجربه، متخصص و خبره، ضمن عرضه بهترين تآسيسات مرتبط با گرمايشي، سرمايشي و تهويه مطبوع به همراه قيمت مناسب، گارانتي و خدمات عالي پس از فروش بر آن است بهترين کيفيت و رضايت را از آن هموطنان و بخصوص صنعت گران نمايد. در صورتي که قصد خريد کولر گازي يا محصولات مشابه ديگري داريد و نياز به مشاوره داريد مي توانيد براي اطلاعات بيشتر و همچنين مشورت با کارشناسان فروش با ونداد تجهيز تماس بگيريد.

 




:: برچسب‌ها: کولر گازی , اسپلیت , خرید کولر مناسب , کولر آبی , خرید کولر آبی , خرید کولر گازی , کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: